Αλλαγές-Επιστροφές
Στο Timberlandshop.gr ο στόχος μας είναι απλός: Θέλουμε να νιώθετε σίγουροι για τη παραγγελία σας όσο σίγουροι νιώθουμε εμείς για τα προϊόντα μας!
Μπορείτε να επιστρέψετε δωρεάν τα προϊόντα που αγοράσατε ηλεκτρονικά για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε, σε 20 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς τους.
Η διαδικασία είναι πολύ απλή, συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα επιστροφών/αλλαγών σύμφωνα με τα παρακάτω βήματα:
1. Επισκεφθείτε τη σελίδα επιστροφής προϊόντος εδώ
- Εάν είστε μέλος (Bonus member) συνδεθείτε με το email & το password σας.
- Εάν είχατε ολοκληρώσει την αγορά ως επισκέπτης, καταχωρήστε το email που είχατε χρησιμοποιήσει κατά τη παραγγελία καθώς και τον αριθμό της παραγγελίας.
- Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο δώρο θα πρέπει να καταχωρήσετε τον αριθμό παραγγελίας, το PIN που θα βρείτε στη κάρτα αλλαγής και το email σας.
2. Βρείτε την παραγγελία που περιείχε το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε και πατήστε Επιστροφή (στα αριστερά).
3. Επιλέξτε το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε, τον λόγο επιστροφής, τον τρόπο επιστροφής και πατήστε συνέχεια.
4. Επιλέξτε εάν επιθυμείτε να παραδώσετε εσείς το δέμα επιστροφής στην courier ή εάν επιθυμείτε να το παραλάβει η courier από τον χώρο σας.
-
στην επιλογή παράδοσης από εσάς στην courier παρακαλούμε συσκευάστε το προϊόν και παραδώστε το στην συνεργαζόμενη courier με στοιχεία αποστολής τα στοιχεία που αναγράφονται στο επάνω μέρος της απόδειξης μας και αποστείλτε το με χρέωση παραλήπτη
-
στην επιλογή παραλαβής από τον χώρο σας επαληθεύστε τα στοιχεία διεύθυνσης παραλαβής και επιλέξτε ημέρα και ώρα που θα είστε διαθέσιμοι για να παραλάβει η courier την επιστροφή σας. Συσκευάστε το προϊόν πριν το παραδώσετε στον courier.
5. Σύρετε και διαβάστε προσεκτικά τους όρους και τις προϋποθέσεις των επιστροφών και εφόσον συμφωνείτε κάντε κλικ στο πλαίσιο αποδοχής.
6. Κάντε κλικ στο πλαίσιο πιστοποίησης της ορθής παράδοσης του προϊόντος προς επιστροφή.
7. Πατήστε Ολοκλήρωση Επιστροφής.
Πολιτική Επιστροφών
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε επιστροφή-αλλαγή προϊόντος που αγοράσατε εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο). Κάθε παραγγελία δικαιούται μια δωρεάν επιστροφή εφόσον πραγματοποιηθεί με τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών. Η επιστροφή σας θα πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς που παραλάβατε μαζί με την παραγγελία σας. Τα υποδήματα-ενδύματα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση (να μην έχουν χρησιμοποιηθεί ή πλυθεί, με τις εσωτερικές και εξωτερικές τους ετικέτες, χωρίς επιδιορθώσεις, κουτί παπουτσιών) και συσκευασμένα στο κουτί που τα παραλάβατε. Οποιοδήποτε προωθητικό δώρο παραλαμβάνετε με μια παραγγελία, θα πρέπει να συνοδεύει την επιστροφή σας, ειδάλλως δεν μπορεί να ολοκληρωθεί η διαδικασία επιστροφής και να γίνει αποδεκτή. Όταν επιστρέφετε προϊόντα που έχουν επωφεληθεί έκπτωση ή προσφορά προωθητικής ενέργειας (πόντοι μελών), η επιστροφή των πόντων/χρημάτων θα προσαρμόζεται αντίστοιχα. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που ολοκληρώθηκε η αγορά του προϊόντος (πχ. εάν έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα θα πιστωθεί στην κάρτα σας) και αφορά μόνο στην αξία των προϊόντων σας, τυχόν έξοδα μεταφοράς ή αντικαταβολής που μπορεί να πληρώσατε κατά την παραγγελία δεν επιστρέφονται. Σε περίπτωση που η πληρωμή είχε πραγματοποιηθεί με αντικαταβολή θα πρέπει να μας ορίσετε έναν τραπεζικό λογαριασμό που επιθυμείτε να πραγματοποιηθεί η επιστροφή των χρημάτων γνωστοποιώντας μας όνομα δικαιούχου, IBAN και τράπεζα που ανήκει ο λογαριασμός. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε παραπάνω από μία φορά είδος της αρχικής παραγγελίας θα επιβαρυνθείτε με έξοδα αποστολής. Η χρέωση αντιστοιχεί σε 5€+ΦΠΑ (6,20€) για τα μέρη που εξυπηρετεί η συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών και 10€+ΦΠΑ (12,40€) για δυσπρόσιτες περιοχές. Στη περίπτωση ειδικής προωθητικής έκπτωσης, ανταλλαγές προϊόντων είναι δυνατές μόνο εάν το νέο προϊόν έχει ίση ή μεγαλύτερη αξία από το επιστρεφόμενο και επιστροφές χρημάτων απαιτούν ολική επιστροφή των προϊόντων της παραγγελίας αλλιώς δεν γίνονται δεκτές (π.χ. προωθητικής ενέργειας στα 300€ αγορών επιπλέον έκπτωση 20%).
Τι δεν μπορείτε να επιστρέψετε:
- Προϊόντα με τη σήμανση Clearance
- Προϊόντα περιποίησης υποδημάτων
Προσοχή:
Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτή η επιστροφή-αλλαγή σας είναι τα υποδήματα-ενδύματα-αξεσουάρ να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση. Θα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί ή πλυθεί, να φέρουν τις εσωτερικές και εξωτερικές τους ετικέτες, να μην έχουν υποστεί επιδιορθώσεις και το κουτί των παπουτσιών να μην έχει καταστραφεί. Για αυτό τον λόγο, παρακαλούμε εάν δεν έχετε τη συσκευασία που τα παραλάβατε να τα προστατεύσετε με κάποια σακούλα ή κάποια άλλη κούτα για να μην υποστούν φθορά κατά τη μεταφορά. Σε περίπτωση που υποστούν φθορά η επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή.
Περιπτώσεις επιστροφών :
Αλλαγή μεγέθους: Αφορά αποκλειστικά αλλαγή μεγέθους στον ίδιο κωδικό προϊόντος.
Επιστροφή ελαττωματικού: Ορισμένα σημάδια που μπορεί να παρατηρήσετε στα προϊόντα της Timberland είναι φυσικά λόγω του ότι είναι κατασκευασμένα από φυσικό δέρμα με την λιγότερη κατεργασία που μπορούν να υποστούν.Τα προϊόντα μας περνούν από ποιοτικό έλεγχο κατά την συσκευασία τους. Αν για οποιοδήποτε λόγο, παραλάβετε ένα προϊόν που θεωρείτε πως είναι ελλαττωματικό, παρακαλούμε όπως ολοκληρώσετε την online διαδικασία επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων, μέχρι και 5 ημέρες από τη παραλαβή της παραγγελίας σας. Όταν το παραλάβουμε εφόσον ελεγχθεί και κριθεί ως ελαττωματικό θα ενημερωθείτε για να επιλέξετε εάν επιθυμείτε αντικατάσταση του προϊόντος ή επιστροφή των χρημάτων σας.
Επιστροφή χωρίς αιτιολογία (μετάνιωσα): Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν χωρίς καμία αιτιολογία εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο) αρκεί το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση και στη συσκευασία που το παραλάβατε.